Klantenservice

Hoe kunnen wij je helpen?

Heb je informatie nodig over je levering of wil je graag wat meer advies omtrent een van onze producten? Welke vraag je ook hebt, onze klantendienst helpt je met de glimlach verder.

Veelgestelde vragen

Bestellen en betalen

Hoe plaats ik een bestelling?

Shop snel en eenvoudig op de overzichtelijke webshop. Kies de gewenste producten, afmetingsvarianten indien van toepassing en plaats de gewenste hoeveelheid in de winkelmand. 

Vul de juiste facturatie- en verzendgegevens aan. Bereken en selecteer daarna de verzendmethode. 

Rond de bestelling af door naar de betaalpagina te gaan, een gewenste betaalmethode te kiezen en af te rekenen.

Is mijn bestelling succesvol?

Zodra jouw aankoop voltooid is, ontvang je een bevestiging via e-mail.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Geplaatste en betaalde bestellingen kunnen niet meer gewijzigd worden in de webshop. Gelieve hiervoor contact op te nemen met onze klantendienst.

Welke betaalmethoden kan ik gebruiken?

De Houtbeer biedt meerdere betaalmethoden aan. Bekijk onze betaalmethoden voor meer informatie. 

Welke prijzen zie ik?

De prijzen in onze webshop zijn steeds uitgedrukt in euro, inclusief btw.
Professionele klanten met een account zien de prijs exclusief btw. Check onze pagina voor professionele klanten voor meer informatie hierover.

Bovendien tonen we steeds eenheidsprijzen, dus geen meter- of m²-prijzen.

Leveren en afhalen

Kan mijn bestelling geleverd worden? Wat zijn de levertermijnen en wat kost dit?

Afhankelijk van je regio is levering mogelijk! Bekijk onze levervoorwaarden voor extra informatie.

Hier vind je de verschillende opties alsook bijhorende prijzen. 

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen?

Dit is mogelijk! De Houtbeer biedt meerdere verzendmethodes aan waaronder gratis afhaling. Bekijk onze levervoorwaarden voor extra informatie.

Belangrijk om te weten is dat De Houtbeer contact zal opnemen om een ophaaldatum en -tijdstip af te stemmen. Het is daarom afgeraden om langs te komen zonder eerdere bevestiging. Hierdoor loop je geen risico dat je bestelling nog niet gereed is.

Wat moet ik doen bij de melding dat verzending naar mijn regio op aanvraag is?

Je hebt een afleveradres opgegeven in een regio waar wij geen standaardoplossing voor aanbieden. 
Contacteer onze klantendienst voor een voorstel op maat. Bekijk onze levervoorwaarden voor extra informatie.

Wat moet ik doen als er geen verzendmethodes verschijnen bij het afrekenen?

Ga eerst na of je verzendgegevens correct zijn ingevoerd en druk dan nog eens op de knop om de verzendmethodes te berekenen. Indien enkel 'gratis afhaling' zichtbaar is, wilt dit zeggen dat het afleveradres in een zone ligt waarvoor we standaard geen verzending aanbieden. Neem contact op met onze klantendienst voor een voorstel op maat of bekijk onze levervoorwaarden voor de verschillende opties.

Bereikbare kanalen

Kan ik De Houtbeer telefonisch bereiken?

Ja, dit is mogelijk! De Houtbeer is bereikbaar via +32 492 41 14 74 op werkdagen tussen 09:00u - 12:00u en 13:00u - 17:30u.

Kan ik ook contact opnemen buiten de werkuren of op weekends en feestdagen?

Ook dit is uiteraard mogelijk! Weliswaar niet telefonisch, maar via mail of chat op Facebook Messenger. Onze klantendienst zal z.s.m. jouw vragen beantwoorden!